if you only knew how much I loved you

Sov ju hos Josefin inatt. Asnajs. På kväll drog vi ut och träffade lite folk. Sen kollade vi på nåra filmer och somna typ fyra. Sen vaknade jag vid elva men låg kvar till ett. När vi fixat oss drog vi till centrum och åt lunch. Pommes frites :$ Haha gott.
Sen åkte jag ju hem till Paula och hon berättade vad vi gjorde och så ;)
Asså min usb sladd är helt borta, nästan så jag blir lite ledsen. Men en sak var najs. Att jag sovit borta två nätter och när jag kom hem idag hade mamma städat och gjort fint i mitt rum + att hon köpt sommarlovskortet. Gullig mamma man har ibland asså :D
Haha. Men ska duscha snart sen bara chilla lite med mig själv. Puss :)
Hittade en bild på nåns blogg från skolavslutningen när vi sjöng. Själv står man där i mitten och ser jävligt lång ut haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0